понеділок, 28 вересня 2009 р.

Валентина Налапко - біографія


Валентина Налапко. Народилась на Житомирщині. Після Озернянської ЗОШ закінчила Житомирський державний агроуніверситет. Переможець обласного конкурсу "Молоде вино". Деякий час головувала в МҐ "Неабищо". Публікувалась в журналах та альманахах: "Провінція", "Косень", "Зустріч" тощо. Працювала в громадській організації "Жінка для жінки", згодом створила свою громадську організацію. Нині працює бухгалтером.

Волошка

  Дивно, я ніколи не бачила волошки. Можливо, й бачила колись, але ніхто не сказав, що це саме ця квітка, а ще найдивніше те,що я завше ототожнювала себе з нею,мені дуже подобалася її назва, не бачивши, я уявляла її пелюстки, стебельце, які гармонійно поєднувалися. Хоча чула , що волошка це невеличка блакитна квіточка, що дуже розповсюджена в нашій місцевості. Хтось навіть намагався намалювати її мені, щоб вже остаточно здогадалася яка вона. Але ні, я зовсім не могла впізнати тебе в тих кострубатих малюночках: ти зовсім інша.
В мистецтві іноді кажуть, що не є головним змалювати точну копію якогось предмета, а відобразити те яким чином він на тебе впливає.
Так само і я, моя волошко, малюю тебе без чітких контурів: так цікавіше , бо зможеш вилитись у все,що захочеш.
Волошка- воля- небо- вітер- волошка - неохоплена моя квітка.
А, можливо, волошка це я, яка вродилась десь на полі, і малюють мене в кострубатих ланіях невмілі руки, але ж насправді я зовсім інша.  

Немає коментарів: