середу, 23 вересня 2009 р.

Марія Козлова - біографія

Марія Козлова
Народилася 9 квітня 1981 року в м. Житомирі. Закінчила Житомирську СШ №26. Має музичну освіту. По закінченню з відзнакою Житомирського державного технолоґічного університету, працює у ньому викладачем. Друкувалась у періодиці, поетичній збірці молодих поетів "Первоцвіт" та літературно-мистецькому альманасі Житомирщини "Зустріч 2000 - 2001", "Перевесло" (2002). Доцент Житомирського державного технолоґічного унівеситету. Поезію пише російською та українською мовами. Займається перекладами з анґлійської (ділова мова). Готує до друку власну збірку.

* * *

Я вогонь, а не холодний вітер,
Гострий ніж, а не м'яка пір'їна!
Я малюю з вогняних палітр.
Різко, а не тихо слово рине!

Я покличу радість, сонце в вікна
Привітаю правду - й кривда скисне!
Я - до всього у житті апривітна
(Перчене смачніше, аніж пісне!)

Я не можу плакати, жалітись.
Я не можу скиглити і в'яти.
Я - здорова, сильна. Я навіки
Зможу пута суму розірвати!..




На фото: Катерина Ускова, Вероніка Кавун, Олег Левченко, Марія Козлова, Олена Лудченко (2001 р.)

Немає коментарів: